Ігрове фізкультурне заняття “Лісові звірята – спритні та відважні малята”

Ігрове фізкультурне заняття

“Лісові звірята – спритні та відважні малята” 

Розвивальні завдання:
підвищувати    фізичну    компетентність    дітей    засобами    навчання    і    основних    рухів    та загальнорозвивальних вправ, уміння застосовувати їх у життєвих ситуаціях;
- розвивати координацію рук та ніг під музику;
- розвивати музичний слух, пластичність;
- розвивати м'язи рук, плечового поясу, тулуба і ніг;
- розвивати уявлення в процесі виконання зорових вправ, пам'ять, швидкість реакції, спритність.
Виховні завдання:
- виховувати почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, товариськості;
- виховувати впевненість у собі та бажання прийти на допомогу складних ситуаціях;
- створювати гарний настрій під рухової активності, отримування задоволення від своєї праці;
Навчальні завдання:
- продовжувати вчити дітей виконувати найпростіші види ходьби, рахувати в межах 11, перестрибувати через "струмок", ходьба по мотузці, прорізання у "тунель". Формувати навички правильного дихання. Зменшувати навантаження у різних видах діяльності, вправляти дітей у найпростіших видах самомасажу ступенів ніг, формувати навички правильного дихання, зменшувати виконання кількості вправ в загально розвиваючих вправах та різних видах діяльності, ходьба по коригуючій доріжці, зменшувати тривалість заняття;
- удосконалювати виконання вправ загальнорозвивального характеру;
-  удосконалювати вміння стрибати, вправляти в різних видах ходьби, бігу, стрибках, орієнтуватися в просторі;
- діяти за вказівкою фізінструктора, виконувати вправи під віршований текст.
Обладнання:
мотузка, палиці, "тунель", міст, овочі (капуста, морква), маски зайців та вовка, загадка, аудиозапис, дерева, гра "Вовк та зайці".
Хід заняття

Фізінструктор: Пробіжить через дорогу
І тремтить од страху свого
Сяде спинкою на хвіст -
І смачненьку моркву їсть. (Заєць)
Сьогодні наші малюки, теж будуть зайчиками-побігайчиками. Ми підемо у подорож до лісу. Але давайте порахуємо всіх зайчиків, щоб по дорозі ніхто не загубився. Рахуємо... (11)
Фізінструктор:      Шикуємося в колону і вирушаємо до лісу.
- ходьба по колу, один за одним;
- ходьба на носках, п'ятках;
- стрибки з просуванням уперед , руки на поясі;
- біг з переходом на ходьбу. Шикування в коло.
Фізінструктор:     
Зараз з вами ми з'ясуємо,
Якми рухами керуємо
 І про що слід пам'ятати,
Щоб здоровим виглядати.
Щоб поставу гарну мати
Треба, друзі, рівно ...(стати) -
А як? - Ось так...
Щоб колінця розім'яти
Що нам треба? (присідати) -
А як ?
- Ось так...
Щоб струнку фігуру мати,
Треба... (бігом займатись).
-Аяк?
- Ось так...
Багато є на світі перешкод,
Та треба спритно їх долати,
 І допоможе нам у цім
Уміння.. .(високо стрибати)
Фізінструктор:
А тепер в рядок ставайте та швидко очі закривайте. Вправа для очей (відшукати морквину за розміром, росте далеко чи близько).
Фізінструктор:       Діти, погляньте умене є лист, давайте прочитаємо що у ньому написано.
Лист.
“Я  - Вовчик-братик, живу у лісі, я поцупив вашого братика-зайчика, і щоб його повернути, потрібно подолати перешкоди. Вовк”
Фізінструктор:          Діти, ану перерахуємо усіх зайчиків (10). А ми навіть і не помітили, як загубився один зайчик. Допоможемо зайчикові повернутися до нас?
Фізінструктор:       Ось погляньте, біля лісу є город, на городі ростуть овочі, нам потрібно пройти по городу , щоб потрапити до лісу.
- Пройти по мотузці, не зачепивши овочів.
- Ось струмок біля лісу (переступити через "струмок").
- Ось лігво, де живе вовк (пролізти у "тунель")
Фізінструктор:        Діти погляньте, як багато росте моркви на городі, але це морквини казкові, на ці морквини можна ставати ногами і виконувати масаж ніг.
Під спокійну музику  діти, переступаючи з ноги на ногу массажують ступні.
- Діти, які ви молодці, подолали усі перешкоди.
Виходить із лігва вовк разом із казковим зайчиком.
Вовк: Які ви сміливі, сильні, відважні, не побоялися мене такого страшного, подолали усі перешкоди, і прийшли врятувати свого товариша. Я вам поверну його, якщо ви пограєте зі мною гру, тому що в лісі самому сумно.
Гра "Вовк та зайці"
Фізінструктор:Зайченята, погляньте, які ростуть квіти, красиві та запашні. Діти вдихають запах квітів під повільну музику.
Фізінструктор: Діти, вам сподобалася наша подорож? Ви були молодці, подолали усі складні перешкоди, врятували свого товариша, не залишили його у біді.
У кожній морквині багато вітамінів.
Вітаміни всі смачненькі,
І солодкі та кисленькі.
їжте, діти, їх охоче -
Кожен хто коли захоче!
Вітаміни споживайте -

І здоровими зростайте! (фізінструктор пропонує дітям скуштувати моркву)