Ігрове фізкультурне заняття
“Лісові звірята – спритні та відважні малята”
Розвивальні завдання:
підвищувати фізичну
компетентність дітей засобами
навчання і основних
рухів та загальнорозвивальних
вправ, уміння застосовувати їх у життєвих ситуаціях;
- розвивати координацію
рук та ніг під музику;
- розвивати музичний
слух, пластичність;
- розвивати м'язи рук,
плечового поясу, тулуба і ніг;
- розвивати уявлення в
процесі виконання зорових вправ, пам'ять, швидкість реакції, спритність.
Виховні завдання:
- виховувати
почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, товариськості;
- виховувати впевненість
у собі та бажання прийти на допомогу складних ситуаціях;
- створювати гарний
настрій під рухової активності, отримування задоволення від своєї праці;
Навчальні завдання:
- продовжувати вчити
дітей виконувати найпростіші види ходьби, рахувати в межах 11, перестрибувати
через "струмок", ходьба по мотузці, прорізання у "тунель".
Формувати навички правильного дихання. Зменшувати навантаження у різних видах
діяльності, вправляти дітей у найпростіших видах самомасажу ступенів ніг,
формувати навички правильного дихання, зменшувати виконання кількості вправ в
загально розвиваючих вправах та різних видах діяльності, ходьба по коригуючій
доріжці, зменшувати тривалість заняття;
- удосконалювати
виконання вправ загальнорозвивального характеру;
- удосконалювати вміння стрибати, вправляти в
різних видах ходьби, бігу, стрибках, орієнтуватися в просторі;
- діяти за вказівкою
фізінструктора, виконувати вправи під віршований текст.
Обладнання:
- мотузка, палиці,
"тунель", міст, овочі (капуста, морква), маски зайців та вовка,
загадка, аудиозапис, дерева, гра "Вовк та зайці".
Хід заняття
Фізінструктор:
Пробіжить через дорогу
І тремтить од страху свого
Сяде спинкою на хвіст -
І смачненьку моркву їсть. (Заєць)
Сьогодні наші малюки, теж будуть зайчиками-побігайчиками. Ми
підемо у подорож до лісу. Але давайте порахуємо всіх зайчиків, щоб по дорозі
ніхто не загубився. Рахуємо... (11)
Фізінструктор: Шикуємося в колону і
вирушаємо до лісу.
- ходьба по колу, один
за одним;
- ходьба на носках,
п'ятках;
- стрибки з просуванням
уперед , руки на поясі;
- біг з переходом на
ходьбу. Шикування в коло.
Фізінструктор:
Зараз з вами ми
з'ясуємо,
Якми рухами керуємо
І про що слід пам'ятати,
Щоб здоровим виглядати.
Щоб поставу гарну мати
Треба, друзі, рівно
...(стати) -
А як? - Ось так...
Щоб колінця розім'яти
Що нам треба?
(присідати) -
А як ?
- Ось так...
Щоб струнку фігуру мати,
Треба... (бігом
займатись).
-Аяк?
- Ось так...
Багато є на світі
перешкод,
Та треба спритно їх
долати,
І допоможе нам у цім
Уміння.. .(високо
стрибати)
Фізінструктор:
А тепер в рядок ставайте та швидко очі закривайте. Вправа для очей
(відшукати морквину за розміром, росте далеко чи близько).
Фізінструктор: Діти, погляньте умене є
лист, давайте прочитаємо що у ньому написано.
Лист.
“Я - Вовчик-братик, живу у лісі, я поцупив вашого братика-зайчика, і
щоб його повернути, потрібно подолати перешкоди. Вовк”
Фізінструктор: Діти, ану перерахуємо усіх зайчиків (10). А ми навіть і не
помітили, як загубився один зайчик. Допоможемо зайчикові повернутися до нас?
Фізінструктор: Ось погляньте, біля лісу
є город, на городі ростуть овочі, нам потрібно пройти по городу , щоб потрапити
до лісу.
- Пройти по мотузці, не
зачепивши овочів.
- Ось струмок біля лісу
(переступити через "струмок").
- Ось лігво, де живе
вовк (пролізти у "тунель")
Фізінструктор: Діти погляньте, як
багато росте моркви на городі, але це морквини казкові, на ці морквини можна
ставати ногами і виконувати масаж ніг.
Під спокійну музику діти, переступаючи з ноги на ногу массажують
ступні.
- Діти, які ви
молодці, подолали усі перешкоди.
Виходить із лігва вовк разом із казковим зайчиком.
Вовк: Які ви сміливі, сильні,
відважні, не побоялися мене такого страшного, подолали усі перешкоди, і прийшли
врятувати свого товариша. Я вам поверну його, якщо ви пограєте зі мною гру,
тому що в лісі самому сумно.
Фізінструктор:Зайченята, погляньте,
які ростуть квіти, красиві та запашні. Діти вдихають запах квітів під повільну
музику.
Фізінструктор: Діти,
вам сподобалася наша подорож? Ви були молодці, подолали усі складні перешкоди,
врятували свого товариша, не залишили його у біді.
У кожній морквині багато
вітамінів.
Вітаміни всі смачненькі,
І солодкі та кисленькі.
їжте, діти, їх охоче -
Кожен хто коли захоче!
Вітаміни споживайте -
І здоровими зростайте!
(фізінструктор пропонує дітям скуштувати моркву)