Заняття з елементами методики М.Єфименка
“Морячки-здоров'ячки”
Розвивальні
завдання:
- підвищувати фізичну компетентність дітей
засобами навчання основних рухів та загально розвиваючих вправ, уміння
застосовувати їх у життєвих ситуаціях;
- розвивати координацію
рук та ніг під музику;
-розвивати уявлення
зорових вправ, пам'ять, швидкість реакції, спритність, силу;
- орієнтувати дітей на
формування здорового способу життя;
- привчати до
систематичних занять фізкультурою та спортом;
- формувати потребу в
здоровому способі життя.
Виховні
завдання:
виховувати почуття
дружби, колективізму, взаємодопомоги, товариськості;
- виховувати впевненість
у собі та бажання прийти на допомогу;
- виховувати витримку,
силу волі, бажання займатися спортом та фізкультурою;
- виховувати дружні
стосунки між дітьми;
- створювати гарний
настрій під час рухової активності.
Навчальні
завдання:
- розширити словниковий запас дітей морськими
термінами: вітрила, палуба, трюм, щогла;
- продовжувати вчити дітей поєднувати рухи з
ритмом музики, чітко виконувати команди;
- учити лазити
однойменним способом по гімнастичній стінці;
- формувати навички
правильного дихання;
- удосконалювати виконання вправ загально
розвивального характеру під музику аудиозапису;
- вправляти в
орієнтуванні в поняттях праворуч, ліворуч;
- удосконалювати вміння лазити по гімнастичній
стінці, перетягувати канат, пролізати по трюмі та вилазити з нього;
- вправляти у звичайній
ходьбі, у ходьбі по похилій лаві.
Обладнання:
грамзапис, гімнастичні драбини, дзвоники, канати, трюм, медалі для нагород,
чарівна скринька, килимки, гімнастичні лави, корабель.
Місце проведення:
спортивна зала.
Хід заняття.
Ведуча: -
Сьогодні ми з
вами вирушаємо у
морську подорож.
Подорожуватимемо ми на
незвичайному кораблі (демонстрація корабля).
Діти, як ви гадаєте, чи
кожна людина змогла б керувати кораблем, тобто гребти веслами,
натягувати вітрила, вміло керувати вітрилами? (Відповіді дітей.)
- Так, тільки сильні,
сміливі, відважні, безстрашні, дружні та
спритні моряки.
- Сьогодні наші малюки -
відважні моряки, а я буду капітаном.
Але спочатку потрібно
гарно відпочити і набратися сил. Займіть, будь-ласка свої місця (на килимках).
Музика.
1. На спини лягайте,
Очі закривайте
І відпочивайте!
Сни чудові:
По синьому морю.
Вітер на хвилях
Корабель
гойдає,
То вправо, то вліво його
нахиляє.
2.Сонце підіймається
Моряки прокидаються
Очі відкривають,
Руки підіймають.
3. На спину повертайтесь
Малюки на палубу
сідайте!
Праву ногу згинайте,
І взуття начищайте
Ліву ногу згинайте,
І взуття начищайте.
4. В руки весла візьміть
І до себе гребіть!
Уперед пливіть.
5. Буря наближається,
Шторм починається,
Палуба хитається!
Вправо-вліво,
вправо-вліво.
Корабель наш нахилило.
6. Далі рушаємо
До берега підпливаємо
З палуби стрибаємо
(стрибки з килимка на
килимок)
Ведуча: Моряки візьміть біноклі та роздивіться
навколо.
У колону ставайте
та до щогли рушайте.
Пройти по трапу (полаві)
(руки в сторони). Дійти до щогли
полізти по ній
(гімнастичній стінці)
однойменним способом, подзвонити у дзвіночок і таким самим способом спуститися
назад.
Ведуча.
А зараз ви, як справжні морячки-здоров'ячки повинні залізти в трюм і вилізти з нього(пролізання в трюм з
упором на коліна та кисті рук.)
Ведуча: Морячки сміливі, сильні,
Відважні, дужі
І до ігор не байдужі!
Хто сильніший із малят?
Пограємо
у гру "Перетягни канат". (Дві команди перетягують канат).
Ведуча: Морське
повітря дуже корисне дляздоров'я. Давайте провентилюємо легені,
подихаємо морським повітрям.
Всі вдихніть на повні
груди,
Потягніться догори.
Хай здоровим кожен буде,
Сильним, спритним раз,
два, три.
(Діти дихають на
вітрила, підходять до корабля).
Ведуча: Молодці, морячки-здоров'ячки!
Прийміть від мене
подарунок
Оця чарівна скринька.
А скринька моя не
проста,
Всередині не пуста:
Там поради вам, малята,
Як здоровим, сильним
стати.
Всі ви добре працювали,
Перешкоди всі долали:
Що було мені робити?
Треба вас нагородити!
(нагорода медалями).
Ведуча: Звичайною ходьбою по залі кроком(під музику)