Сюжетне заняття у молодшій групі "Подорож до казкового лісу"



Сюжетне заняття у молодшій групі
"Подорож до казкового лісу"

Розвивальні завдання :
Підвищувати фізичну компетентність дітей засобами навчання і основних рухів та загальнорозвиваючих вправ, уміння застосовувати їх у життєвих ситуаціях:
-         розвивати мязи рук, плечового пояса, тулуба і ніг;
-           викликати бажання захоплюватися враженнями від пригод, жваво реагувати на завдання.
Виховні завдання :
-         виховувати почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, товариськості;
-         виховувати впевненість у собі бажання прийти на допомогу  складних ситуаціях:
-         створювати гарний настрій від рухової активності, отримувати задоволення від подолання усіх перешкод.
Навчальні завдання :
-         продовжувати вчити дітей виконувати різні види ходьби. Виявляти себе у вправах та в грі вмілим, вправним, витривалим. Учити розуміти, що здоровя є неоціненним скарбом. Формувати навички правильного дихання. Продовжувати вчити правильно пролізати під дугу, стрибати з колеса, лазіння по драбині однойменним способом, ходьбі по доріжці .
« Здоровя » Використання анімалотерапії за допомогою тварини « Зайчика »
Обладнання : дуги, колеса, драбини, доріжка здоровя, коробка, дерева, лист, зайчик.
Місце проведення : спортивний майданчик на свіжому повітрі.
Хід
Ведуча : Діти сьогодні ми з вами вирушаємо у далеку подорож до казкового лісу. У лісі живуть різні звірі – лисиці (ходьба на носочках), ведмедики (ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи), зайчики  (стрибки на двох ногах з просуванням вперед), бурундучки (ходьба на п’ятках), багато пташок (біг з переходом на ходьбу).
Ведуча : Діти, погляньте, якась коробка, дивіться на коробці лист, прочитаємо його, може хтось потребує нашої допомоги.
Діти : Прочитаємо
Ведуча :                                           Лист
Добрий день малята, висилаю вам подарунок із казкового лісу, але   щоб дізнатися що там, відгадайте загадку. Лисиця.
 Діти,  відгадаєте?                                                                                                             
Діти : Так
Ведуча :
Загадка
Сіренький, біленький,
теплу шубку має,
моркву полюбляє,
Високо стрибає  (Зайчик)
Діти : Зайчик
Ведуча : Так. Молодці.
Відкриваємо коробку а там зайчик.
Ведуча : Зайчик чому ти такий сумний і плачеш?
Зайчик: я хочу додому, до лісу, мене Лисиця зловила і поклала в коробку і відправила до дитячого садка щоб я займався спортом, та не хворів.
Ведуча : Зайчику не плач, зараз наші малята тебе розвеселять.
Дітки, покажіть яка в Зайчика шубка – тепленька, пухнаста, лапки пухкенькі, як зайчик плаче, сміється, хмуриться. (діти відтворюють все рухами, мімікою, жестами)
Ведуча : Зайчику, тобі весело?
Зайчик : Дуже весело
Ведуча : Ти не хвилюйся, ми тобі допоможемо повернутися додому, дітки ви готові вирушати у далеку подорож.
Дітки : Так
Ведуча : Давайте малята перед дорогою трішки розімнемося, щоб ми могли подолати усі перешкоди на нашому шляху, щоб зайчика назад повернути додому.
Ведуча : Зайчику ставай разом з нами
1 « Зайчик піднімає лапки вгору »
В.п : ноги злегка розставити, руки підняти вгору, опустити вниз.
Д – 4 - 6 р .
2 « Зайчик дивиться на хвостик »
В.п : ноги злегка розставити, руки на пояс. Поворот вправо, вліво.
Д – 4 – 6 р.
3 « Зайчик присідає »
В.п : ноги злегка розставити, руки на пояс.
1 – присісти  
2 – піднятися
Д – 4 – 6 р.
4 « Зайчик стрибає »
В.п : ноги злегка розставити, руки на пояс.
Д – 12 р.
Ведуча : Зайчику ти трохи розвеселився
Зайчик : Так
Ведуча : А наші малята знають гру « Сірий зайчик умивається» (діти грають гру)
Ведуча : Що ж,  вирушаємо далі, малята, погляньте, щоб дійти до чарівного лісу нам
потрібно :
-         пролізти під кущами  (пролізання під дугами правим та лівим боком)
-         стрибнути з горбиків (стрибки з висоти в глибину)
-         перелізти через чагарники (лазіння по гімнастичній драбині одноіменним способом)
Ведуча : Малята, погляньте, перед нами  доріжка здоровя.  Нам потрібно по ній пройти, і  тоді ми потрапимо до чарівного лісу. (діти проходять по доріжці здоров’я з різними наповнювачами: галька, пісок, щебінь, кора, колоди різного діаметру, пеньочки, сліди, пробки, дерев’яні палички)
Ведуча : Які ви молодці, погляньте, он ліс, ви подолали усі перешкоди, і повернули зайчика додому. (діти підходять до лісу, зайчик повертається додому)
Ведуча : Діти ви відчуваєте, який у лісі аромат, давайте вдихнемо свіжого повітря.
-         Вдихаємо.
Ведуча : Зайчику, ми тебе повернули додому тепер ти не будеш хворіти, і будеш займатися спортом.
Зайчик : Дякую малята, що ви мені допомогли, повернутися додому.
Ведуча : До побачення.
Діти нам час повертатися до дитячого садка, наша подорож закінчилася.